CURSO 2017-2018
VOLUME: DISHES (VOLUMEN:PLATOS)
INDUCTORY LINES 2
GUERNICA WORKSHOP (EL TALLER DEL GUERNICA)
FALL (OTOÑO)
COMIC (FORGESTEANDO A LA PRIMA VERA)
CUBIST COLLAGES
A WAVY SEA (ONDAS)
ACTIVIDADES CURSO 2015-2016
KANDINSKI
COLLAGE AND MISCELLANY OF ART TECHNIQUES
JOAN MIRÓ
PAUL KLEE
COOL AND WARM COLOURS
INDUCTORY LINES
VARIATIONS ABOUT A TREE
PLAYING WITH VOLUME
INTERPRETING PICASSO
ACTIVIDADES CURSO 2014-2015
ABSTRACT ART
XOGANDO COA MODA
GENTE QUIETA,GENTE EN MOVIMIENTO
LÍNEAS INDUCTORIAS
COLAXE
MOSAICOS
A LIÑA
Na linguaxe plástica o punto é o elemento visual máis simple. A idea que temos dun punto é un círculo moi pequeno pero se observamos atentamente a marca producida por un lapis ou outro instrumento de debuxo, comprobamos que as súas formas son moi diversas. As creacións feitas representan composiciós abstracts a base de puntos, considerando o círculo tamén como un punto agrandado visualmente.
MANDALAS
Como remato da técnica de LAND ART, todo o alumnado deste nivel aportou materiáis naturáis de diversa índole (pedras, follas, area, cunchas, paos, conchos, ourizos, noces, landras, etc) e, por grupos, realizaron diversas creacións no patio interior do colexio, ás cales deuse un título posteriormente.
VOLUME: DISHES (VOLUMEN:PLATOS)
INDUCTORY LINES 2
GUERNICA WORKSHOP (EL TALLER DEL GUERNICA)
FALL (OTOÑO)
COMIC (FORGESTEANDO A LA PRIMA VERA)
Comic
STAMPING (ESTAMPADO)
HALLOWEEN
CUBIST COLLAGES
A WAVY SEA (ONDAS)
ACTIVIDADES CURSO 2015-2016
O alumnado de sexto abordou o coñecemento da arte abstracta. Este movemento artístico, xurdido
ao redor de 1910, prescindía de todos os
elementos figurativos, para así concentrar a forza expresiva nas formas e nas
cores, sen que tivesen ninguna relación coa realidade visual.
Paul
Klee (Suíza 1879-1940), Joan Miró
(Barcelona 1893- Palma de Mallorca1983) e Wasili
Kandinski (Moscova 1966-Francia 1944) inspiraron as súas propias
creacións.
Tamén deixaron voar a imaxinación partindo de liñas inductorias xa
dadas e experimentando as sensacións que transmiten as tonalidades da cor.
O
alumnado de quinto mergullouse na
práctica de numerosas técnicas artísticas: a figura humana as texturas, a simetría, as liñas como transmisoras de sensacións, a interpretación persoal
d’un mesmo obxecto, a collage, a perspectiva, a reprodución realista de
elementos da natureza, e a luz e a cor nas interpretación de artistas universais
como Picasso e Murillo.
KANDINSKI
COLLAGE AND MISCELLANY OF ART TECHNIQUES
JOAN MIRÓ
PAUL KLEE
COOL AND WARM COLOURS
INDUCTORY LINES
VARIATIONS ABOUT A TREE
PLAYING WITH VOLUME
INTERPRETING PICASSO
ACTIVIDADES CURSO 2014-2015
ABSTRACT ART
Partindo dunha fotografia, recortada dunha revista intentarase integrar a imaxe nun fondo que se crea adecuado.
XOGANDO COA MODA
GENTE QUIETA,GENTE EN MOVIMIENTO
DIBUXAR PERSOAS,ANIMAIS OU COUSAS EN MOVEMENTO NON É DOADO...
LÍNEAS INDUCTORIAS
A partir dunhas lineas inductoras, pedir aos alumnos que realicen o debuxo que lles suxira. É importante terminalo, e colorearlo chegando a un debuxo que sexa reconocible.
As figuras pódense ver desde calquera dos seus catro lados, segundo suxíralles algún debuxo aos alumnos. É importante que se cheguen a conclusións figurativas e non abstractas.
COLAXE
A colaxe é un traballo artístico composto de moitos materiais, como papel, periódicos, fotografías, fitas e outros obxectos colocados nun fondo sobre un soporte, por exemplo un papel en branco. Unha colaxe pódese facer con materiais físicos ou con imaxes electrónicas, colocándoas sobre un fondo dixital. Ten a súa orixe na palabra francesa "coller" que significa "pegar". A colaxe permíteche experimentar cunha gran variedade de materiais, proporciona unha gran variedade de posibilidades para así obter incribles resultados.
Nun folio imos debuxar un cadrado á vez subdividido noutros nove, con tres deles en cada lado do principal. Trátase de realizar un módulo que se repita nos nove cadrados coma se estivésemos facendo un embaldosado. Poderemos facelo de dous xeitos posibles: Unha unindo visualmente os cadrados a base de elementos que formen parte de máis dun cadrado. Dous, variando as dimensións dos cadrados, engadindo formas que penetren nos seguintes cadrados. Todo isto, tendo en conta que as nove figuras teñen que ser ao final iguais.
A LIÑA
Proponse ao alumnado que utilice a liña para elaborar debuxos abstractos. A condición é que a composición que realice teña na parte superior só liñas rectas e na parte inferior liñas curvas.
Os dous debuxos completarémolos, sensibilizando a superficie dos planos delimitadas polas liñas con cores planas ou con diversos tipos de texturas inventadas polo alumno.
O PUNTO
Na linguaxe plástica o punto é o elemento visual máis simple. A idea que temos dun punto é un círculo moi pequeno pero se observamos atentamente a marca producida por un lapis ou outro instrumento de debuxo, comprobamos que as súas formas son moi diversas. As creacións feitas representan composiciós abstracts a base de puntos, considerando o círculo tamén como un punto agrandado visualmente.
O APALPADOR
O ALUMNADO TIÑA QUE ADICARLLE UN ESPAZO ESPECIAL A FIGURA DO APALPADOR, E PINTARON UNHA TABLA DE MADEIRA CUNHA REPRESENTACIÓN DESTE PERSONAXE GALEGO, CADA VEZ MAIS COÑECIDO. FOMENTANDO O TRABALLO EN EQUIPO O RESULTADO É MOI BO. GRAZAS CHIC@S !!
LAND ART
“Land Art” (arte en tierra) é un estilo de arte que utiliza elementos que se atopan na natureza para construir unha obra que traballa en harmonía cun lugar determinado. O proxecto de “Land Art” desenvolto co alumnado de 6º curso durante o primeiro trimestre quíxose abordar dende catro manifestacións artísticas diferentes: a arte rupestre, as cores na natureza, os mandalas e a elaboración de creacións propias.
MANDALAS
A continuación estudiamos unha das manifestacións máis antigas e simbólicas de arte na terra: as mandalas tibetanas. A palabra mandala significa "círculo". Un Mandala representa a totalidade, un diagrama cósmico que nos recorda nosa relación co infinito, que se extiende máis alá e dentro dos nosos corpos e as nosas mentes. Os Mandalas son diseños circulares que simbolizan a idea de que a vida é interminable e se utilizanse con fines de meditación. Os hindúes foron os primeiros en utilizar un mandala como unha ferramenta espiritual, pero os mandalas mais coñecidos son os realizados polos monxes budistas.
Como remato da técnica de LAND ART, todo o alumnado deste nivel aportou materiáis naturáis de diversa índole (pedras, follas, area, cunchas, paos, conchos, ourizos, noces, landras, etc) e, por grupos, realizaron diversas creacións no patio interior do colexio, ás cales deuse un título posteriormente.